Το blog δεν είναι ένα blog οινογνωσίας. Είναι μία καταγραφή των ελληνικών κρασιών που πίνονται με φίλους και γεμίζουν όμορφα τα βράδια μας. Όλα τα κρασιά που υπάρχουν εδώ είναι δοκιμασμένα και έχουν μόνο προσωπικές απόψεις. Δοκιμάστε τα και εάν συμφωνείτε, πείτε το. Εάν διαφωνείτε τότε γράψτε το!

Κυριακή, Ιανουαρίου 30, 2005

Κτήμα Μερκούρη

Eρυθρός Ξηρός

  • Tοπικός οίνος Λετρίνων
  • Ποικιλία: Μαυροδάφνη, Refosco.
  • Περιοχή: Λετρινοί.
  • Χαρακτηριστικά: Βαθύ κόκκινο χρώμα, αρώματα κόκκινων φρούτων με νότες σοκολάτας και καραμέλας αρμονικά δεμένα με τα αρώματα βανίλιας και κανέλλας από το ξύλο. Συνοδεύει ψητά κρέατα, λυκά και κόκκινα, κλασσικά μαγειρεμένα φαγητά, κυνήγι και σκληρά τυριά.

Blogger Opinion

"Πολύ καλή επιλογή για ένα κρασί με δαμασκηνί χρόνο και γεύση δαμάσκηνο. Μου αρέσει σαν ένα κρασί που εντυπωσιάζει με το παρουσιαστικό του και κάνει αίσθηση με τη γεύση του. Κάνει τη γλώσσα μου να κολλάει στον ουρανίσκο, και παρόλο που δεν μου αρέσει γενικά αυτό, στο Κτήμα Μερκούρη μου καθεται καλά και περιμένω να μου συμβεί αυτό. Δοκιμάστε το με "ομορφη" παρέα και είμαι σίγουρος ότι θα πετύχετε το στόχο σας! "

Εμφιάλωση: Κτήμα Μερκούρη, 12,7% alc/vol